Utbetalning

Hej! Jag började ta ut min tjänstepension vid 56 år och 5 år framåt i tiden... undrar hur det blir med det beräknade beloppet jag får varje månad nu, när jag fortfarande jobbar och arbetsgivaren fortsätter betala in... Mvh Magnus

Kommentarer

  • Hej Magnus, tack för din fråga!

    Din fråga gäller dina personliga uppgifter hos AMF och det går tyvärr inte att ge ett generellt svar. Vi ber dig därför att kontakta oss via antingen 0771-696 320 eller info@amf.se.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.