Tjänstepension

Kan jag ta ut tjänstepension om jag antingen förvärvsarbetar eller är heltid sjukskriven följt av läkarintyg?

Kommentarer

  • Hej Åke,

    Tack för din fråga!

    Det finns olika villkor beroende på det avtalsområde du har din tjänstepension i. Om du har rätt att börja plocka ut din tjänstepension nu beror till exempel på hur gammal du är.

    Du kan höra av dig till vår kundservice så hjälper vi dig!

    Med vänlig hälsning,