Tilläggsbelopp

Hejsan

Min tjänstepension har gått ut denna månad och jag undrar. Om jag kan göra en ny behandling på fem år samma sätt men i en tilläggsbelopp? lägga en stor summa i samma konto. Finns det möjligheten? eller alternativet?

Kommentarer

  • Hej Victor,

    Tack för din fråga! Om man har påbörjat utbetalning på alla sina tjänstepensionsförsäkringar tidsbegränsat och de nu har upphört så finns det inget mer vi kan betala ut. Man kan inte själv spara eller sätta in pengar till en kollektivavtalad tjänstepensionsförsäkring utan det kan endast arbetsgivaren göra.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra