Ta ut pansion

Jag ska gå i pansion den 14 augusti i år då jag fyller 63 ska jag även ta ut tjänstepension eller är det mer lönsamt att vänta till 65

Kommentarer

  • Hej!

    Du kan enkelt via AMF.se/dinasidor göra prognoser och starta igång utbetalning av tjänstepensionen. Då går du in under fliken "Dags för pension" > "Prognos och ändra utbetalning".

    Du är varmt välkommen att kontakta vår kundservice om du önskar vägledning.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia B