Vilka stopptider gäller för handel i era fonder?

Vilka stopptider gäller för köp resp sälj vid fondbyte för respektive region och marknad?
Kopplat till ovanstående, vilken kurs(-dag) kommer att användas?

Kommentarer

  • Hej Pehr!

    Det är lite beroende på vilka fonder du sparar i, samt om du sparar i en fondförsäkring eller om du sparar i ett vänligt fondsparande utan koppling till pensionen.

    Du kan läsa mer om vilka stopptider och köptider som gäller för fondförsäkring här
    vad som gäller vanligt fondsparande ser du här

    Med vänliga hälsningar