Spara på ISK-konto

Jag skulle vilja spara tiĺl mitt barnbarn i någon av AMF:s fonder via ett ISK-konto. Enligt er hemsida går det att göra det via t ex Swedbank (min "vanliga" bank) och Handelsbanken. När jag gått in och kollat på dessa banker verkar AMF-fonder inte vara valbara. Finns det någon bank där detta är möjligt för närvarande? Om inte - går det att ISK-spara via AMF?

Kommentarer

  • Hej Margareta!

    Här kan du se hos vilka leverantörer våra fonder finns att köpa. Observera att alla fonder inte är tillgängliga hos alla leverantörer. Vänd dig till din bank så hjälper de dig att se vilka av våra fonder som är tillgängliga på deras fondtorg.

    Det är tyvärr inte möjligt att starta ett investeringssparkonto hos AMF, endast ett vanligt fondsparande

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia B