Samla sparandet på ett ställe

Hej,
Jag har jobbat olika arbetsgivare och hur kan jag samla in på ett ställe.

Kommentarer

  • Hej Panna, tack för din fråga!

    Det blir tyvärr svårt att svara på en så generell fråga utan någon mer detaljerad information om vad du har tjänat in för typer av tjänstepension.

    Ring gärna in till oss på 0771-696 320 så kan vi ställa lite mer frågor om vad du kan ha tjänat in för typer av tjänstepension, och sedan hänvisa dig rätt.

    Vänliga hälsningar,