Får jag ränta i mitt sparande hos er?

Får jag någon ränta på mitt sparande i era fonder? Och om.Hur fungerar det i praktiken och hur kan jag se det?

Kommentarer

  • Hej Malte, tack för din fråga!

    När du sparar i AMF's fonder så tar du del av fondernas avkastningsränta. Hur fondernas värdeutveckling har sett ut kan du läsa om här. På den länkade sidan kan du även läsa om fondernas placeringar, rating och risk samt avgifter.

    Om du har ett fondkonto eller en fondförsäkring hos AMF kan du din värdeutveckling genom att klicka dig fram till dina Transaktioner, inloggad på Dina Sidor.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.