Rabatt fondavgift

Har ni någon rabatt på fondavgiften på de fonder man kan välja inom fondförsäkring i tjänstepensionen?

Kommentarer

  • Hej Christoffer,

    Tack för din fråga!

    Ja, AMF erbjuder rabatt på fondförvaltningsavgifterna till dig som har fondförsäkring hos oss. Rabattens storlek beror på vilka fonder du väljer och vilket kollektivavtalsområde du tillhör. Via denna länk kan du ta del av våra fonder samt avgifterna för samtliga fonder. Det är viktigt att du väljer din sparform, så att du ser rätt avgifter för just din tjänstepensionsförsäkring.

    Med vänliga hälsningar,