Prognos

Varför ses inte min sparade pension från AMF på sajten minpension.se? Enligt de så är AMF inte uppdaterad.

Kommentarer

  • Hej Karin!

    På grund av ett tekniskt fel kan du som har en försäkring hos AMF från kommun och region inte se din AKAP-KR/KAP-KL försäkring hos Min Pension. Du kan se din försäkring och göra prognoser på amf.se/dinasidor. Vi arbetar tillsammans med minPension för att åtgärda detta.

     Med vänliga hälsningar,
    AMF