Pensionsutbetalning 2021, vilka datum?

När sker årets (2021) utbetalningar från min KAP-KL, Traditionell försäkring

Kommentarer

  • Hej Lennart,

    Tack för din fråga.

    Vi betalar ut din pension den 22:a varje månad. Om den 22:a är en lördag, söndag eller helgdag får du pengarna vardagen innan.

    Med vänliga hälsningar,
    AMF
  • Jag heter Gerd  jag undrar  när jag får mina pengar från  afa  den 22 är på måndag
  • Hej Gerd!

    AMF betalar ut  pension den 22:a varje månad. Om den 22:a är en lördag, söndag eller helgdag får du pengarna vardagen innan.

    Med vänlig hälsning,
    Noa
    AMF
  • Hej AMF min försäkring upphör snart, kan jag förnya min försäkring? Jag väntar på ditt svar tack
  • Hej Gonzalo!

    Det går inte att förnya en försäkring. Efter utbetalningsperioden finns det inga pengar kvar på försäkringen.

    Med vänlig hälsning,
    Daniel Kundservice