pension

Jag fyller 65 år i juli, vill ta ut full pension juli-augusti, men börja jobba deltid 50% fr.m september. Då behöver jag inte ta ut full pension när jag jobbar deltid utan 50% lön 50% pension. Hur gör jag så det kommer att fungera

Kommentarer

  • Hej Erland!

    Man kan inte pausa utbetalningarna av sin tjänstepension från AMF när de har startat. Vänligen kontakta vår kundservice så kan vi hjälpa dig vidare.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia B