Pension

Hej jag vill flytta pengarna till AMF Aktiefond

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Tack för din fråga! För att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt så behöver vi veta vad det är för pengar du vill flytta. Handlar det om ett vanligt fondbyte eller byte av förvaltningsform kanske?
    Då detta är ett publikt forum kan vi inte hjälpa till här eftersom vi behöver mer detaljer.
    Vänligen kontakta vår kundservice här så hjälper vi dig vidare.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra