Pensionsutbetalning

Jag kommer inte ihåg om jag bestämde att ta ut pension bestämd tid eller livslångt.
Fick förra månaden (juni 2021) drygt 2000 kr denna månad (juli 21) 107 kr varför?

Kommentarer

  • Hej Maude,

    Tack för din fråga! Det låter som att du har fått en engångsutbetalning vid din första utbetalning. För att vi ska kunna se exakt vad som har hänt behöver du kontakta vår kundservice så hjälper vi dig vidare.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Hallå, skulle vilja veta vad jag kommer att få i pension varje månad? Hälsn Patrik.
  • Hej Patrik!

    Tack för din fråga.

    Du kan enkelt se och ta fram prognoser för månadsbeloppet genom att logga in på vår hemsida med BankID. Saknar du BankID är du välkommen att kontakta vår kundservice, så kan vi posta dig informationen.

    Önskar dig en fin dag!

    Hälsningar,
    Julia J