Pension

Hej
Har flera pensionsförsäkringar hos er då jag varit kund länge och bytt arbetsgivare.Är det några av mina försäkringar som jag kan klumpa ihop. Är bökigt att ha ca 5 olika.
Ellet går det bara om jag flyttar från er till annan aktör?

Kommentarer

  • Hej Marcus!

    Tack för din fråga.

    Tyvärr är det inte möjligt att slå ihop sina pensionsförsäkringar.

    Det går självklart bra att flytta sina försäkringar om utbetalningen inte är påbörjad. Om du önskar flytta ut en kollektivavtalad försäkring är det din valcentral som administrerar flytt. Kontakta gärna vår kundservice så hjälper vi dig vidare.

    Vänligen,
    Sofia B