Pension

På er hemsida står det att jag ska få ett brev från er AMF angående min pension från er jag fyller i januari 22 så jag undrar varför jag inte fått något brev:

Kommentarer

  • Hej Dick,

    Tack för din fråga! Vi skickar hem en pensionsinformation 5 månader innan utbetalningen ska starta. Om din utbetalning ska starta i januari så skickas denna ut under september. Om du har frågor som rör din utbetalning så kontakta vår kundservice så hjälper vi dig vidare.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra