Hur påbörjar jag ett partiellt uttag av pension?

Hej
Har för avsikt att gå ner i arbetstid och ta ut partiellt uttag! Hur går jag till väga och hur mycket kan jag ta ut i pengar? Jag minskar arbetstiden till 75 % och inkomsten med 7000 per månad!

mvh
Håkan

Kommentarer

  • Hej Håkan, tack för din fråga!

    Det går tyvärr inte att ge ett generellt svar på din fråga. För att vi ska kunna ta reda på om partiellt uttag är möjligt i ditt fall behöver vi titta på dina personliga uppgifter. Vi ber dig därmed ta kontakt med oss via antingen telefon (0771-696 320) eller epost (info@amf.se).

    Vänliga hälsningar
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.