Om min tjänstepension

Hej Christoffer, jag vill kontakta dig angående min tjänstepension.
Jag har inte fått några pengar från september eller oktober. Kan du vara snäll och kontakta mig via mail om vad jag ska göra. Tack
Ana

Kommentarer

  • Hej Ana!

    Christoffer är tyvärr inte åtkomlig för sådana ärenden, men du kan kontakta kundservice som hjälper dig med ditt ärende.

    Kundtjänsten når du antingen via mejl eller telefon.
    info@amf.se

    Vänlig hälsning,
    Daniel
    Daniel Kundservice
  • Erat telefonnummer fungerar inte
  • Hej Per-Plof,

    Vi har inte haft några problem med vår telefoni så prova att ringa oss igen på
    0771-696 320. Vi har öppet vardagar 8-17.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Hur länge får jag tjänstepension från AMF?
  • Hej Berit,

    Vi kommer inte kunna uppge denna informationen i detta forumet. Vänligen kontakta kundservice så kommer vi kunna hjälpa dig med detta alternativ logga in med ditt personliga BankID på amf.se/dinasidor för att ta del av informationen.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia D
  • Hej gor det o for utbetalning tidigare annars blir det 1 nestan monad igen 😔 stressad hyra o mycket annat en moste betala o fick inte en krona fron forsekrings kassan mitt sjuk bidrag I may mvh Leif
  • Hej igen Leif,

    Jag får hänvisa dig till vår kundservice för vidare frågor om din utbetalning, då vi endast kan svara på generella frågor i detta forum.

    Trevlig kväll!

    Vänligen,
    Julia J
  • Hej fick tjenstepantion so kallad premiepansion men vad er inkomstpansionen inte lett o betala rekningarna med tjenstepantionen som var 1084kr bara massa stress for mig stress hjerta osv o inga pengar till hyra o Andra rekningar mvh Leif ja lider helsikes Kval😭😭😭😭ring mig om det er mojligt o skrivit monga medellande till er pansions ansokan inlemnad fora fredagen for maj o framot vad ska jag gora😭😭😭😭😭
  • Hej Leif,

    Om du har frågor om premiepensionen behöver du vända dig till Pensionsmyndigheten.

    Då vi endast kan svara på generella frågor i detta forum är du varm välkommen att kontakta vår kundservice så hjälper vi dig.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia D
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.