Om min pension

Fraga ár att om ni har betalat min pension fran er, eller om ni Fick Mitt levnadsintyg,som jag skickades den 31 agusti 2018.
MVH
Mario

Kommentarer

  • Hej Mario, tack för din fråga!

    Då din fråga gäller dina personliga uppgifter hos oss kan vi tyvärr inte hjälpa dig här över vårt publika forum. Vi ber dig istället att kontakta oss direkt via antingen telefon (0771-696 320) eller epost (info@amf.se) och där uppge ditt personnummer, så kan vi hjälpa dig.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.