Nytt brev att läsa

Har fått mail att jag har ett nytt brev att läsa på mina sidor. Att jag ska logga in med mitt bank id. Jag har brevlåda i kivra och dit har ni inte skickat nytt brev.
Jag måste veta om detta är seriöst innan jag loggar in . Mvh Ingrid

Kommentarer

  • Hej Ingrid!

    Man kan ansluta AMF till Kivra via inställningar. Kontakta gärna vår kundservice så kan vi hjälpa dig vidare.

    Vänligen,
    Sofia B