Mor har dött

Vad händer vid dödsfall

Kommentarer

  • Hej Tommy,

    Vi beklagar sorgen!

    Vid dödsfall så mottar vi informationen från Skatteverket och därefter registreras det.

    Information om eventuellt återbetalningsskydd och eventuell utbetalning till förmånstagare kommer att skickas ut till den berörda kundens dödsbo och det sker per automatik. Vanligtvis skickar vi ut informationen inom 1 månad efter att dödsfallet registrerats. Om man inte mottar någon information så kan man bortse från oss på AMF.

    Ha en fin eftermiddag!

    Vänligen,
    Sofia D