Min tjänstepension

Kan ni ge mig beräkningen för min tjänstepension

Kommentarer

  • Hej Hans,

    Tack för din fråga! Om du vill ha en prognos för din tjänstepension från oss så kan du enkelt göra en via dina sidorAMF om du har ett bank-id.
    Saknar du bank-id så är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så kan vi skicka hem en prognos till dig.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Just nu befinner jag utomlands där jag har
    varit sjuk med covid-19
    Under mitt sjukhus vistelse jag blev av med
    alla mitt kort så jag kan inte logga i och se
    hur mycket pengar jag ska få i pension
    Kan du snälla hjälpa mig och visa
    Tack

  • Hej!

    Kontakta gärna våran kundservice så hjälper vi dig vidare därifrån.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia B
  • Hola
    Deseo saber si esta pensión reemplaza la que estoy recibiendo por vejez
    Saludos
  • Hi,

    Please reply in Swedish or English and we will help you further.

    Wish you a nice day!

    Best regards,

    Julia J
  • Jag får ålderspension, varför måste jag skicka en blankett till AMF?
  • Hej!

    I detta forum har vi endast möjlighet att besvara generella frågor. För att vi ska ha möjlighet att kika på vad för blankett du fått från oss behöver du kontakta vår kundservice.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J