Min tjänstepension

Hej! Kan inte se mina insättningar i AMF när jag loggar in på minpension.se. Varför?

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Om du har AKAP-KR/KAP-KL försäkringar så är det för närvarande en driftstörning mellan oss och Min pension. Detta är under utredning och de arbetar så snabbt de kan för att problemet ska lösas. Du kan under tiden se all din försäkringsinformation och prognos via dina sidor på amf.se.

    En trevlig helg önskas!

    Vänligen,

    Sofia D