Kan jag logga in med e-legitimation på annan persons inloggningssidor?

Hejsan,

Jag har en nybliven 2-åring som vi sparar till i era fonder! Jag skulle vilja kika på hur hand sparande ser ut, går det att koppla hans konto så jag kommer in med mitt bank id?

Kommentarer

  • Hej Malin!

    Det går alldeles utmärkt att logga in på vårt internetkontor med din egna e-legitimation. Du som vårdnadshavare har då möjlighet att se innehavet i dina barns konton/försäkringar hos oss.

    Med vänliga hälsningar,