Livränta

Hejsan!!!
Även om det gått flera år sedan jag gick pension, så funderar jag på varför min Livränta försvann därmed????
Har en granne hon för ut sin livränta så länge hon lever. Vad beror skillnaderna på???
Tacksam för svar...
Jag heter Annica
Vänligen,
Annica

Kommentarer

  • Hej Annica, tack för din fråga!

    Det blir svårt att svara på din fråga utan att ha sett din personliga information hos oss. Vi ber dig därför ringa in till oss på 0771-696 320 eller skicka ett epostmeddelande till info@amf.se. Då kan vi ta ditt personnummer och se hur det ser ut, och hjälpa dig med din fråga.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.