Kontrolluppgift

Hejsan!
På grund av att jag lever i Grekland saknar jag e- legitimation.
Fram till ifjol kunde jag skriva ut min kontrolluppgift med endast
personnumret och password som jag hade fått av er.

Tack för svaret.

Kommentarer

  • Hej Antonios!

    Vi har tagit bort de personliga koderna som man tidigare kunde använda för att logga in på Dina Sidor. I dagsläget är det endast med ett svenskt Bank-ID eller e-legitimation som man kan logga in. Har du inte något sådant, så kan du tyvärr inte heller logga in på Dina Sidor.

    Om du behöver få tillgång till någon specifik information om din pension hos AMF så kan vi ordna det per post istället. I så fall kan du kontakta oss på antingen 0771-696 320 eller info@amf.se, och uppge ditt personnummer.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.