kontrolluppgift

skatteverket i landet jag är bosatt i vill ha en officiell översättning på kontrolluppgiften. finns sånt från AMF

Kommentarer

  • Hej Tonny!

    Tack för din fråga.

    Vi kan posta dig ett intyg på engelska om din pensionsutbetalning. På intyget framgår det månadsbelopp som vi betalt ut till dig per ett kalenderår, vilket redovisas i brutto och netto samt hur mycket skatt vi dragit.

    Om du önskar att vi postar dig ett sådant intyg behöver du kontakta vår kundservice.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J
  • Tack för det snabba svaret. Ja, jag vill ha engelska översättningen på Kontrolluppgift 2021.
    Tonny
  • Hej igen Tonny,

    Då detta är ett forum för generella frågor behöver du kontakta oss per chatt, mejl eller telefon, så hjälper vi dig med att skicka ut vad du önskar.

    Allt gott!

    Vänligen,
    Julia J