Varför står det att jag inte har någon pension hos er?

Hej!

Varför skickar ni ut att ni saknar kontonummer för att kunna betala ut pension när jag loggar in på mina sidor och får info om att jag inte har någon pension hos er! När flyttades den?

Mvh
Urban

Kommentarer

  • Hej,

    Så kan det se ut om din försäkring är avslutad hos oss. Det innebär, att ditt försäkringskapital vid utbetalningstillfället var lägre än gränsen för engångsutbetalning.

    Eftersom att vi däremot inte mottagit ditt kontonummer, ligger pengarna kvar och väntar på tills det att vi har fått in det.

    Om du får ett meddelande när du loggar in som säger att du saknar försäkringar, kan du ändå lämna ditt kontonummer, så betalas ditt innestående belopp ut vid nästa utbetalningstillfälle.

    Vänligen,
    Rebecca Kundmöte