kan inte kommer in med min gammal kod

kan inte kommer in for att kolla som gar mina pengar och gar upp eller ner. min gammal kod fungerar inte, jag bor utomsland i uruguay, tack for hand, mvh eduardo

Kommentarer

  • Hej Eduardo,

    Tack för ditt inlägg!

    Den personliga koden som fanns för våra kunden att logga in med har tagits bort pga högre säkerhetskrav. Om man vill logga in via vår hemsida är det i form av BankID som krävs.
    Önskar man ha reda på ens aktuella belopp/kapital eller dylikt, kan man kontakta vår Kundservice så kan vi skicka hem den informationen.

    Med vänliga hälsningar,