jag ärr 66 år och arbetar men nu vill jag gå i pension. hur fort får jag min första pension

jag vill veta när min första utbetalnin blir om jag slutar jobba. jag är 66 år

Kommentarer

  • Hej Eddy,

    Tack för din fråga!

    Du kan alltid se över din pension inloggad på Dina sidor. Där kan du kika på när och under hur lång tid utbetalningen varar.

    Har du några funderingar eller behöver vägledning, kan du alltid kontakta vår kundservice.

    Med vänliga hälsningar,