Ips

Jag tänkte flytta över mitt gamla IPS-sparande till AMF från Avanza. Är era fonder billigare i förvaltningsavgift om jag

Vänligen,
Liza

Kommentarer

  • Hej Liza,

    Tack för din fråga! Det går tyvärr inte att flytta ett privat pensionssparande till oss. Vi förvaltar endast tjänstepensionsförsäkringar.
    Det som det går att ha hos oss i form utav fondsparande om man vill spara själv är ett fondsparande utan koppling till pension. Du kan läsa mer om det här!
    Du kan också läsa mer här vilka avgifter det är på våra fonder.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice

    Petra