Inbetalning

Mitt jobb pâ Nordiska kompaniet var bara under 2 mânader (har intyg).
Vet ej om det räknas...
Men jag har kanske betalat nâgra kronor till en eventuell pension ?

Kommentarer

  • Hej Anne, tack för din fråga!

    Vi skulle behöva titta på dina personliga uppgifter för att se om du har något innehav hos oss. Detta är vårt publika forum och därför kan vi inte hantera personuppgifter eller svara på personliga frågor här. Vi ber dig därför att kontakta oss på antingen 0771-696 320 eller info@amf.se.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.