ID

Bor normalt i Spanien men har på grund av pandemin flyttat till Sverige i maj 2020 och kommer kanske att flytta tillbaka till Spanien i oktober 2020. Har endast bank i Spanien, Sabadell, och får mina pensioner dit.
Har ingen bank i Sverige och planerar inte skaffa någon heller. Verkar som att svenskt BankID är det enda man använda i Sverige? Eller finns ngt annat alternativ att ta sig in på Mina sidor till AMF?