Hur mycket kostar er reklam?

Den reklam ni gör måste kosta miljoner och det dras ju från era kunder så ni kastar ju pengarna i sjön för ALLA vet att ni finns och ska man ta privat pensionssparande så letar man på webben och struntar i reklam vilket gör att jag betalar för något jag ej vill ha!!!

Kommentarer

  • Hej!

    Reklam är för oss ett kostnadseffektivt sätt att kommunicera med våra nära fyra miljoner kunder. Vårt uppdrag är att leverera en trygg och bra pension och det vill vi också kommunicera. Det är viktigt att sätta reklaminvesteringar i relation till bolagets totala kostnader. Om vi inte syns så riskerar vi att tappa våra kunder och då kan vi inte uppnå stordriftsfördelar som gör att vi kan hålla låga kostnader och därmed erbjuda låga avgifter till våra kunder. Läs mer om hur vi arbetar för låga avgifter.

    Kapitalförvaltningskostnaden är vad det kostar för oss att förvalta allt försäkringskapital. 2016 och 2017 var kapitalförvaltningskostnaderna fortsatt låga och uppgick till 0,03 procent per år, vilket är bland de lägsta kostnaderna i branschen. Mer om detta går att läsa om i våra årsredovisningar.

    Vänligen,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.