Hur loggar jag in med Bank-ID?

Hej,
Jag undrar hur jag loggar in pa Dina Sidor med hjälp av Bankid.
Jag har bankid pa handelsbanken där jag har mina konto.

Kommentarer

  • Hej Bernadette, tack för din fråga!

    Klicka på den här länken, så kommer du in på den sidan där du kan välja inloggningsmetod. Om du har ett Bank-ID i din mobil eller surfplatta så väljer du "Mobilt Bank-ID". Har du Bank-ID på din dator (om du sitter vid en dator när du försöker logga in), så väljer du "Bank-ID på denna enhet".

    Vänliga hälsningar,
  • Hej, Varför Jag kommer inte inne min sida Mina BankID
  • Hej Sirpa,

    Tack för din fråga.

    Om du upplever problem med att logga in på Dina sidor med Iphone eller Ipad – försök gärna att logga in igen med din standardwebbläsare, till exempel Safari. Undvik att logga in från Googles sökapp.

    Önskar dig en fortsatt fin dag!

    Vänligen,
    Camilla F