Hur länge betalas pensionen ut?

Visa bästa svaret

Kommentarer

  • Hej Inger,

    Hur länge din pension betalas ut beror på din försäkring och vilket alternativ du valt innan det att du valt att erhålla utbetalning av den.

    Vänligen återkom till vår kundservice så kan vi se vad som gäller för just dig.

    Bästa hälsningar,
  • Hej,det gäller min tjänstepension,vet ej hur länge den kommer betalas ut??mvh Susanne
  • Hej Susanne, tack för din fråga!

    För att vi ska kunna svara på din fråga behöver vi se dina personliga uppgifter hos oss. Vi ber dig därför att kontakta oss per telefon på 0771-696 320.

    Vänliga hälsningar,
    Bästa svaret
  • Hej,

    Jag skulle vilja pensionspara åt en kompis som inte då är släkting eller barn till mej, verkar inte som att det går att genomföra.

    Mvh Stefan
  • Hej Stefan,

    Tack för din fråga.
    Du kan spara till vem som helst.
    Du anger personen med namn och personnummer under "Spara för någon annans räkning" på anmälningsblanketten.
    Kontakta vår kundservice så hjälper dem dig.

    Önskar dig en fin dag.
    Med vänlig hälsning
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.