Hur kan jag ta ut min statliga pension?

Hälsningar
Marita

Kommentarer

  • Hej Marita,

    Tack för din fråga. Om du har ett bank-id så kan du starta dina utbetalningar genom att logga in på dina sidor på AMF. Där väljer du vilket år och månad du vill starta din utbetalning och godkänner det sedan med ditt bank-id.

    Om du inte har bank-id så behöver vi skicka hem blankett istället till dig som du får fylla i och skicka tillbaka till oss. Kontakta vår Kundservice här så hjälper vi dig : 0771 696 320.

    Med vänlig hälsning
    Leona