Hej Lars, Guatemala.

Tänker mig att varje överföring till Guatemala kostar flera hundra kronor / överföring !!?? Blir det mer över till mig om ni gör kvartals utbetalningar ??? MVH Lars

Kommentarer

  • Hej Lars!

    Tack för din fråga.

    Det kan vara så att din bank tar ut en avgift för utländska insättningar. Om du önskar att vi gör utbetalningarna kvartalsvis går det givetvis att ordna. Du behöver då kontakta vår kundservice, så hjälper de dig vidare.

    Önskar dig en fin dag!

    Vänligen,
    Julia J