Har jag återbetalningsskydd?

Hur vet jag om min försäkring har återbetalningsskydd eller inte?

Kommentarer

  • På dina personliga sidor hos AMF kan du se om du har återbetalningsskydd. När du har loggat in står det på din startsida under försäkringen om den är med eller utan återbetalningsskydd.

    Vi kan tyvärr inte lämna ut någon information om ditt återbetalningsskydd via telefon eller e-post.

    Logga in på Dina sidor

  • Hej
    Jag har nu loggat in och kan se att jag inte har återbetalningsskydd.
    Hur kan jag teckna det?
  • Hej Monica, tack för din fråga!

    Hur man tecknar återbetalningsskydd beror på vilken försäkringstyp det handlar om. För att kunna hänvisa dig rätt skulle vi behöva titta på dina uppgifter och se vilka försäkringar du har. Vi ber dig därför att ringa oss på 0771-696 320 eller skicka ett mail med ditt personnummer till info@amf.se.

    Vänliga hälsningar,
  • Hur får jag bort återbetalningsskyddet
  • Hej Åsa,

    Det beror på vilken typ av tjänstepensionsförsäkring du har. Vänligen kontakta vår kundservice antingen via mail på info@amf.se eller ring in till oss på nummer 0771-696 320 så kan vi hänvisa dig rätt.

    Vänliga hälsningar,