Har fått ett brev från er, där jag skall ha tjänat in ett fribrev hos er. Vad är det?

Jag flyttade AMF Pensionen till Swedbank under 2020.

Kommentarer

  • Hej Jan-Olof,

    Tack för din fråga! Det låter som att du fått ett årsbesked från oss. Om du haft en försäkring hos oss 2020 skickar vi ett årsbesked 2021 även om försäkringen inte längre är kvar hos oss. För att vi ska kunna se vad vi skickat till dig och vad det handlar om ber jag dig kontakta vår Kundservice.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra