Handlingar och dokument

Hej, min mamma 61 år vilka dokument och handlingar behöver Ni för att registrera henne för att få pension? Hoppas på svar

Kommentarer

  • Hej Anastasi,

    Tack för din fråga!

    Om din mamma har ett BankID kan hon enkelt logga in på Dina sidor och starta igång sin utbetalning där. Hon kan även göra prognoser och se vad hennes månadsbelopp kommer att bli.

    Om hon inte har ett BankID kan vi skicka ut blanketter brevledes. Då behöver ni kontakta vår kundservice så hjälper vi er med det!

    Med vänlig hälsning,