Ge bort en fond som doppresent.

Hej ! Funderar på att ge bort en fond som doppresent (engångsbelopp). Hur går det till ? Önskar att fonden ska vara låst tills mottagaren fyller 18 år.
Hälsningar
Thomas

Kommentarer

  • Hej Thomas!

    I länken nedan finner du blanketten för att starta fondsparande till en annan person. Om du önskar starta ett fondsparande åt en annan person bockar du i "Till annan person (blankett)".

    Starta fondsparande.

    För fondsparande till omyndiga krävs kopia av legitimation
    från samtliga vårdnadshavare i samband med start av fondsparandet och även deras signatur vid framtida fondbyten och ändringar.

    Ha en fin dag!

    Vänligen,
    Sofia B