Garantipension

Jag har inkomstpension,tilläggspension,inkomstpensionstillägg, premiepension o änkepension . = ****:— kan jag få  det nya pensionstillägg på 1000:— som delas ut i höst?

Kommentarer

  • Hej Brita!

    Tack för din fråga! Garantipensionen och det nya pensionstillägget tillhör den allmänna pensionen. Vi på AMF förvaltar endast tjänstepension.
    Om du har frågor kring den allmänna pensionen behöver du vända dig till Pensionsmyndigheten.

    Jag önskar dig en trevlig helg!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra