Går ej öppna pdf- filer i telefonen.

Dokument/ meddelande i pdf format på min sida går ej att öppna och läsa. Har bara telefon, kan någon inställning där vara fel så det är omöjligt att öppna pdf-filerna? Samma sak med pdf även i annat bolag jag varit i kontakt med nyligen och killen i kundtjänst kunde inte svara på varför det händer så.

Kommentarer

  • Hej Birgitta,

    Tack för din fråga.

    Detta är inget fel hos AMF utan du bör nog ta detta vidare till tillverkaren av din mobiltelefon.

    Ha en fortsatt skön sommar!

    Med vänlig hälsning,
    Noa
    AMF