Hur går jag ur AMF?

Jag undrar hur jag gör för att gå ur Amf

Kommentarer

  • Hej Malin,

    Tack för din fråga!

    Om det är så att du inte längre vill vara kund hos AMF finns det eventuellt en möjlighet att du kan flytta din tjänstepension hos oss till ett annat bolag.
    Vill du göra rekommenderar jag att du ringer våran kundservice så vi kan se vilken typ av avtal det är du har och hänvisa dig till rätt valcentral för att göra en flytt.

    Kontakta kundservice
    Vardagar 8–18

    Med Vänliga Hälsningar
    Joakim Öhman