Frågor kring ickevalsalternativet i SAF-LO

Hej!

Jag har lite frågor rörande er traditionella försäkring som är ickevalsalternativet i SAF-LO. Finns det någon information tillgänglig om hur de olika ålderskategorierna ser ut och finns det mer detaljerad information om avkastning?

Kommentarer

  • Hej Ivar, tack för din fråga!

    Du kan läsa om olika åldersgrupper och avkastningssiffror för vår traditionella försäkring inom Avtalspension SAF-LO via den här länken.

    Om du vill läsa lite mer detaljerat om hur vår traditionella försäkring fungerar, mer generellt, kan du även titta här.

    Vänliga hälsningar,