Förtidspension

Bor i Finland så har inget bank-id eller personlig kod.... Hur kan jag logga in på minasidor??

Kommentarer

  • Hej Harry,

    Tack för din fråga! Om man inte har ett bank-id kan man inte logga in på sina sidor. Om du behöver information om din pension eller vill ansöka om utbetalning så kan vi skicka hem det istället. Kontakta oss på Kundservice här så hjälper vi dig.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Hur vet man hur mycket man får ut, har inte Bank Id?
  • Hej Christel,

    Tack för din fråga! Om du saknar bank-id så kan vi skicka hem en prognos till dig som visar hur stor utbetalning du beräknas få från AMF.
    Vänligen kontakta vår kundservice här så hjälper vi dig.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra