Försäkring för nyfödd död

Hej, min fru var gravid, inom den nionde månaden föddes barnet död det innebär på att jag ville fråga om det finns någon typ av försäkring.
Tack!
MvH

Kommentarer

  • Hej Omar, vi beklagar er sorg.

    AMF hanterar endast tjänstepensionsförsäkringar, och dessa försäkringar innefattar tyvärr inte någon ersättning vid den här sortens situation.

    Om ni har andra typer av försäkringar hos andra bolag så hänvisar vi er till att ta kontakt med dem, för att höra hur de försäkringarna ser ut.

    Vänliga hälsningar,
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.