Förmyndstagare

Är det mina barn som är förmyndstagare. För det är det jag vill. Får inte fram vem som är det nu.

Kommentarer

  • Hej Annette!

    Tack för din fråga.

    Du kan enkelt logga in på Dina Sidor med Bank-ID, och där klicka på fliken "Dina pensionsförsäkringar" och underrubriken "Översikt alla försäkringar". Där får du sedan fram en lista över dina försäkringar hos oss, och kan klicka in dig på var och en av dem för att bland annat se hur det ser ut med återbetalningsskydd och förmånstagarförordnande.

    Om något skulle vara oklart är du välkommen att ta kontakt med oss på 0771-696 320 eller info@amf.se.

    Vänliga hälsningar,
    Noa

    AMF