Fondrådgivning

Är det möjligt att få samtala med en fondrådgivare?

Kommentarer

  • Hej Reymond,

    Tack för din fråga! Tyvärr tillhandahåller vi ingen rådgivning så vi kan därför inte erbjuda samtal med en fondrådgivare.

    Ha en trevlig dag!

    Med vänlig hälsning,
    Petra
    Kundservice
    Petra
  • Kan jag byta mina AMF Asien fonder till Nordea Latinamerika. Jag har börjat ta ut min pension sedan några år tillbaka
    Hur gör jag då?
    // Maria
  • Hej Maria!

    Tack för din fråga.

    Om dina pensionsförsäkringar finns hos AMF är det dessvärre inte möjligt att placera kapitalet i Nordeas fonder. Du finner vårt fondutbud på vår hemsida där du väljer din sparform.

    Önskar dig en fin dag!

    Hälsningar,
    Julia J